?

Log in

damn.[_i wish i was an original gangsta_] - we be thuggin [entries|archive|friends|userinfo]
we be thuggin

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

damn.[_i wish i was an original gangsta_] [Mar. 9th, 2004|07:43 pm]
we be thuggin

originalgngstas

[sweet_demise]
[mood |curiouscurious]

1) Name: Jen [a.k.a- J_Felon]
2) Age: 16
3) Location: [610] Springcity, PA
4) movies: Interview with the Vampire & Vampire Hunter D "Bloodlust" [i <3 anime]
5) Favorite mod: kimmie is sooooo fine* but the other mods=PURE SEX* TOO!
6) favorite 3 bands or music you like: HIM<3, rock, and rap
7) things you do when your bored: have passionate sex
8) How did you find this community?: it just "happend"
9) Why do you want to be an original gangsta?: im J_Felon fool, you know how i be, been gangsta sex since 2003-fosho!
10) tell us why we should vote yes: i love you, return the favor and i got your back for lyfe. [rep original gangsta]
11) give us your best emo shot: below
12) this is my hot shit: just cheq out my shit...<3



























<3J_Felon
linkReply

Comments:
[User Picture]From: toungeinmymouth
2004-03-09 07:57 pm (UTC)
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssss
omg yes
(Reply) (Thread)
From: damnbackslides
2004-03-09 08:00 pm (UTC)

yep

i dont like saying no because im nice like that so unless your name is goodcharlotte4lifetimes2 its a yes


yes for you....
you can be the hitwoman of orignalgngstas! hehe
(Reply) (Thread)
From: pink_terror
2004-03-09 08:28 pm (UTC)

yes :D

I say yes because I figure you are one of the hot people who aren't airheads. You should have bangs though. The only reason I was gonna say no is because you look like Paris Hilton in #10. But I still love you fo shizzlin dizzle.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: badbob69
2004-03-10 10:10 am (UTC)
omg omg omgomg
shes
whoa
(Reply) (Thread)
From: youngloudsnotty
2004-03-11 08:57 am (UTC)
You remind me of a mix of paris hilton and christina aguilera.
The last pictures annoyed the shit out of me..
and i hate your survey.
but whatever, i'm a bitch.
but you're cute.

yes,
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: insanejesi
2004-03-23 12:38 pm (UTC)

welcome to originalgngstas
you can post pictures and vote for other appliers.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: sweet_demise
2004-03-30 12:53 pm (UTC)

=)

original gangsta for lyfe!

i <3 you all!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: feel_the_warmth
2005-03-05 02:14 pm (UTC)
DAMMMMMMMMMN u fine
(Reply) (Thread)